Gå til innhold

Rengjøringstips når man er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skrubbe steikeovnen (ikke selvrensende), men kan ikke bruke de sterke sakene som salmiakk og ovnsrens siden jeg er gravid. Noen som har prøvd ut noe som ikke inneholder skadelige midler, men som likevel funker bra? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke? Jeg skuret nettopp steikovnen med den grønne ovn og grill greia fra jif. når jeg gikk med min første vasket jeg med salmiakk hver dag fordi jeg var hekta på lukta.. sikkert ikke bra, men en gang skader sikkert ikke om du lufter ut godt samtidig!?

Skrevet

Kanskje det ikke er så farlig. Søkte på nettet og fikk inntrykk av at man ikke skulle bruke det. Men skal jo ikke sluke alt man finner på nettetheller da 8-)

Skrevet

Jeg og har skrubba ovnen med den grønne flaska fra jif mange ganger ila svangerskapet! Bare spray på, la den virke en liten stund med døren lukket, skrubb av og skyll. Også kan du jo lufte litt på kjøkkenet samtidig!

Itte no problem! ;)

Skrevet

Super-svamp fra Nille :) Inneholder ikke såpe eller noen ting, så fin også for de med eksem på hendene (som meg) :) Den fikk vår supermøkkete ovn til å bli helt ren (brukte 2 svamper)

Skrevet

Jeg har én gammel ovnsrens som en absolutt IKKE skal bruke når en er gravid, men den nye fra Jif kan du trygt bruke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...