Gå til innhold

spiser du alt du vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av alle som slanker seg..er normalvektig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser akkurat det jeg vil, og har alltid gjort det!

Er selv normalvektig, og gravid i 17 uke. Tror ikke jeg ville egnet meg til å gå på slankekur, er altfor glad i mat til det;)

Skrevet

Ja, jeg har aldri slanket meg. Og jeg er 40.

Er nå litt overvektig, men det kommer av medisiner og ikke matinntaket. Har sluttet med medisinene, og går nå sakte men sikkert ned til min normalvekt helt uten å gjøre noe med det :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg spiser ikke alt jeg vil. Jeg passer på å spise sunt (sunnere enn jeg egentlig vil;) og at jeg ikke spiser for mye "fos"-mat, sukker og dritt. Hadde det vært opp til meg så kunne jeg levd utelukkende på vaniljeis, gelè, cheerios og pizza, men selv jeg skjønner at et slikt kosthold ikke er så bra. Så da spiser jeg litt hva jeg vil og litt av det jeg må. Det er kanskje det man kan kalle et balansert kosthold? ;)

Skrevet

Nei, det kan jeg absolutt ikke tillate meg.

Skrevet

Jeg gjorde det før.

Er 174 cm høy og veide mellom 63 og 65 kilo uansett hva eller hvor mye jeg spiste. La på meg 12 kilo de to første svangerskapene og alt gikk av etterpå....

Men etter at jeg fylte 30 år og fikk mitt tredje barn kunne jeg plutselig ikke det lenger. Forbrenningen min har definitivt forandret seg! Nå må jeg tenke på hva jeg spiser, presse meg til mer trening enn jeg gidder, og likevel kommer jeg ikke under 70 kilo. Veldig uvant!

Må nok på en skikkelig kur for å komme meg ned på 65 igjen, og det ligger ikke for meg altså...

Skrevet

Jeg spiser det jeg vil, men nå foretrekker jeg stort sett sunn og mager mat. Ikke liker jeg majones og feite, ekle dressinger og sauser. Men i helgene skeier jeg ut og trykker innpå sjokolade og is i (alt for store) mengder. Vekten er lav, jeg spiser med tanke på å føle meg vel og å være sunn, ikke for å bli tynn.

Skrevet

Spiser alt jeg vil, men ikke hver dag:-) Kun sunn og balansert mat i ukene og i helgene spiser jeg godteri i tillegg til sunn mat, en og annen gang en litt mer usunn middag også, men er ikke alltid det frister.(mest fordi jeg heller vil bruke usunn-kvota mi på masse godteri, hehe.)

Gjør det ikke mtp vekta, men mtp helsa. Selv om man ikke går opp i vekt skjer det ting på innsida som er av negativ art, så derfor er det lurt å tenke på hva en putter i munnen. Spesielt for oss som har barn, de fortjener sunn og næringsrik mat.

Skrevet

Jeg spiser alt jeg vil.. men ikke når jeg vil :)

Skrevet

Spiser alt jeg har lyst på, men ikke hele tiden.

Jeg har vært overvektig halve livet (ikke smellfeit men BMI opp mot 30), og slanket meg ned på normalvekt for noen år siden. Jeg har ganske enkelt måttet akseptere at jeg ikke er blant dem som kan spise det de har lyst på hele tiden, i hvert fall ikke i de mengder jeg har lyst på. Jeg har en voldsom apetitt, og har måttet lære meg hva en normalporsjon er for noe..

Jeg slanker meg ikke, men tenker over hva jeg spiser.

Skrevet

Jeg spiser alt jeg vil og har alltid gjort det. Er normalvektig og har aldri slanket meg.

Kostholdet mitt er vel sånn midt på en sunnhetsskala tenker jeg. Spiser som regel ok sunt til frokost, lunsj og middag. Spiser sjokolade hver dag, og kake og is 3-4 ganger i uka.

Enig i at det er kjedelig med de som alltid må telle kallorier!

Skrevet

Ja, jeg er gravid og gir faen! Blir ikke akkurat mindre før fødsel..

Skrevet

Til dere som skriver at dere spiser alt dere vil og fortsatt er normalvektige: bare så det er sagt så er ikke det å være slank nødvendigvis det samme som at man er sunn og frisk innvendig. Et dårlig kosthold gjør mer med kroppen enn at man bare legger på seg. Å spise sjokolade hver dag, og kake og is 3 - 4 ganger i uken vil ha en dårlig effekt på kroppen uansett hvor slank man måtte være. Det legger seg i blodårene og kan føre til problemer senere i livet.

Skrevet

JA! Jeg vil leve livet og kose meg. Vet aldri når det tar slutt!!

Skrevet

Ja spiser alt jeg vil.men kan merke det på vekta hvis det blir for mye kos

Skrevet

Jeg spiser lt jeg vil. Jeg eier ikke selvdisiplin til å slanke meg, så heldigvis har jeg en kropp som ikke har så lett for å legge på meg. Jeg har deigete mage, men har bmi på rundt 18. Hadde jeg hatt lettere for å legge på meg, så hadde jeg nok passet mer på hva jeg spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...