Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Simo kombi 2010 model ny prise 8900 og ingen skader og like fin. Ca brukt 1 år aldri stått ute ? Pris ville dokke ha satt på denne vogna på finn.no ?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Halv pris er litt lavt syns jeg. Sjekk om det er tilbud på vogna rundt om, viktig å ikke ligge over evt kampanjepriser. Men jeg ville vel sagt et sted mellom 5 og 6 tusen.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Ville ha godt over halv pris for har sett at Emmaljong vogner går dei over halv pris. Simo kombi får ein for 4999 uten ekstra utstyr og tror den du selger er sikker ekstra med etter prisen og bedømme.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Når du kan få en ny vogn for nesten halve prisen så er halv pris på en brukt vogn en grei pris. 12:26
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Jeg kjøpte min Simo Duo nettopp for 4999 så jeg haddde nok ikke lagt meg over den prisen. 3500 kr tror jeg er max jeg ville gitt for en brukt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg la utpå min for litt under halv pris (mye samme som din i nypris), og fikk lite respons. Til slutt bød en 500 kr under, og da solgte jeg den. Forventet egentlig ikke mer heller. Tenk på hva du selv ville gitt da for en brukt vogn?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 I denne prisen har jeg. Vendbart handtak, stelleveske, regntrekk, myggnetting, solsjerm, vogn kant, vognteppe, sportsvognteppe som er tillegg. Har sjekket simo kombi som selges for 4999 er kun vogn ingen av det ekstra som jeg har. Fikk der no ekstra som kjøpte simo under halv pris ? HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Så legg den ut til den prisen du syns du må ha, så får du heller senke den om det er liten respons. Dessverre er simo kombi en vogn som holder seg dårlig i pris.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150360299220350&set=o.229102243799625&type=1&theater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå