Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 jeg var såå enormt godtesyk i kveld, og det jeg kom på var kjempegodt! jeg tok en skål med frosne bringebær, helte litt kokt vann over, ca 1spiseskje, og noen dråper natreen (søtemiddel), og rørte godt rundt, slik at vannet med søtemiddel i kom på alle bærene. frosne bringrbær er snop i seg selv, men dette var bare fantastisk!! prøv det!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 nam, dette må jeg prøve neste gang jeg måå ha noe søtt! noen andre med tilsvarende tips? bring it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå