Gå til innhold

Rart spørsmål,men jeg er seriøs.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man sjekke om man er trang eller vid der nede.Jeg syns ikke jeg føler så mye ved ett samleie,men de jeg har hatt sex med har vært fornøyd

Gi meg noen tips for å undersøke saken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knipeøvelser hver dag. Søk på nett på knipeøvelser. mange treff. enormt potensiale å trene opp musklene, så du kan bli så "trang" du vil. Gir mye større nytelse for deg selv og mannen. Dette er ikke gitt fra naturen..

Skrevet

Jeg er ikke HI, men henger meg på.. Jeg føler meg også heller slakk der nede, og har aldri fått teken på knipinga, så det har bare blitt kniping i perioder.. Kjenner ikke musklene og kjenner ikke rare forskjellen om jeg kjenner med en finger og prøver å knipe.. Har prøvd vekter/kuler, men disse ramler jo bare rett ut om jeg reiser meg. Finnes det noen annen måte? Noe apparat som kan hjelp eller ett eller annet?

Skrevet

Jeg vet at man bør ta knipeøvelser og det gjør jeg også,ikke nok sikkert for jeg syns det er så kjedelig.Har også kuler og vekter.Men det jeg egentlig lurer på er hvordan man selv kan sjekke hvorvidt man er trang eller vid -Noen som vet.............?

Skrevet

Til deg over som ikke er Hi.Det finnes ett apparat som heter vibra sense.Jeg har lyst på det selv,men har ikke råd :0( koster 2000 kroner

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...