Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Synes det er rart at så mange barn med foreldre som er hjemme i fødselspermisjon har så lange dager i barnehagen! 8-9 timer er lenge, synes jeg. Vet at dette temaet har vært til diskusjon før og at mange mener at barna MÅ være i bhg for å sosialisere seg og ikke kjede seg, men 8/9 timer..... Hvorfor får man barn hvis man ikke vil være sammen med dem og være med å oppdra dem? Mener også at det er bra at unger kjeder seg og må finne på noe selv uten å bli stimulert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå