Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Vi har akkurat kjøpt ny bil med isofix-feste, og jeg lurer litt på om vi skal kjøpe ny bilstol eller ikke. Er isofix så mye bedre enn ikke isofix at det er verd det?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Jenta mi er to år, og bruker bakovervendt stol 9-18 kg. Vi venter snart nr 2, og største vil da være 3 år når nr 2 skal bruke den type stol. Det anbefales jo at barna sitter bakovervendt til de er 4 år, og det betyr at vi kommer til å få bruk for to stoler i samme vektklasse samtidig i ca 1 år. Om vi trenger en til uansett så tenker jeg at vi likså greit kan kjøpe en ny nå med isofix-feste nå. HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Ingen som har tanker eller meninger om emnet?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Jeg skjønner ikke forskjellen på alt det her jeg, isofix / base osv. kan noen forklare?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Isofix skal være det sikreste. Du kan jo selge det gamle setet deres på finn f.eks og så kjøpe nytt/brukt i isofix?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Jeg mener også å ha hørt det. Men når jeg nå leter etter tester som sier det, finner jeg ikke noe annet enn "mindre sannsynlighet for feilmontering" HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå