Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Trenger noen til å gi meg et realt spark i baken, skulle ha ordnet en oppvaskmaskin, og laget noe middag, men finner ikke noe arbeidslyst.. Samboeren bør jo få mat etter en 13 timers arb dag! =( føler meg slem som enda ikke har gjort noe.. Men finner ikke energi eller lyst =/
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Finn frem et glass vin og telefonen. Ring etter take-away. Drikk vin. Problem løst (og ingen ekstra oppvask:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Er gravid så tror ikke det er noe smart.. Og har ikke penger til å kjøpe take-away, bor så langt unna nermeste plass som kjører ut mat, at det vil koste meg nesten 500 kr bare å få maten levert hehe.. Ja, vi bor øde! Men takk for tips..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Hvis du har pitabrød så er det best, men brødskiver funker også. Legg på ost, skinke, tomat og oregano f.eks Eller, tomat, smør med hvitløkspulver om du ikke har hvitløkssmør og ost Pitapizza funker alltid, og null oppvask Oppvaskmaskinen går ingen steder, så den kan du fikse i morra
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Har lovet han kylling og gratinerte poteter, er yndlingen hans, og i det siste har han måtte leve på enkel/ferdig mat, da jeg ikke eier energi.. hehe, verst er jo at maten nesten gjør seg selv! Om jeg bare skrur på ovnen.. haff... Får fokusere på hvor flink han har vært i dag, mens jeg stortsett har kost med sønnen vår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå