Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Noen som har en mann som har/har hatt det? Sambo sliter maks med dette. Aldri vert den som har holdt ut lengst, men har aldri vert slik som i det siste... Prøvde forsiktig å fortelle han at jeg ikke var helt fornøyd med sexlivet vårt. Ville gjerne ha litt mer vorspiel og kos. Etter det går det for han med engang. Ikke alltid vi rekker å ha sex engang.. Sier aldri noe, men merker jeg har begynt å vegre meg for å ha sex. Går for han med en gang, og så er det liksom ikke mer. Han blir litt flau tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Stakkars :-/ Kanskje han bør ta det opp med legen? Sambo kommer også litt fort, gjerne etter 3-4 min..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 3-4 minutt hadde jeg vert strålende fornøyd med....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Kjæresten min kommer også litt fort om han ikke stopper opp selv, jeg har aldri sagt noe. Men han er veldig flink til å stoppe opp selv som sagt. Så han er nok veldig klar over det. Vi snakker jo aldri om det, tror han syns det er litt flaut. Men derfor syns jeg det er bra at han stopper opp litt før. Det er jo slik man skal gjøre det for å få til å holde ut lengere har jeg lest i en sexbok. Man skal holde på til man nesten kommer, stoppe, fortsette. Slik skal man holde på til man føler man har kontroll. Man kan også gjøre det til en del av kosen. At du som kona skal kose meg han, så skal han stoppe deg, for så å fortsette. Men det krever jo så klart en del åpenhent om temaet. Kan du ikke prøve forsiktig å ta det opp? Si at du gjerne vil hjelpe han med det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Samboeren slet maks med det i starten av forholdet vårt, forspill fantes så vidt, og så fort han penetrerte, så gikk det for han.. Var slitsomt, men han var alltid flink til å fingre meg etterpå, så jeg fikk orgasme også, er vel en grunn til at jeg "holdt ut" forholdet, dårlig sexliv tærer. Dette er nå 2 år siden, prøvde å prate med han om det, men han vil ikke snakke med meg om det. Uansett, jeg startet med små ting som å klemme penisen hans med en fast hånd i 10 sekunder, det roer blodtilførselen, og han blir mindre stiv, da holder han litt lengre, for da må vi jobbe litt for å få han stiv igjen, og da er det tid nok til ekstra forspill. Under selve penetreringen startet jeg å kjenne igjen "like før" tegnene, og dyttet underlivet hans/mitt (ettersom hvem som er på topp) litt unna, så han fikk litt tid til å roe ned klimaksen, om du føler det blir for kontrolerende, så hjelper det også å få han med på å bytte stilling da det er like før det går for han, blir et opphold, og sexen kan vare litt ekstra. Som regel er de jo stive før forspillet, da er kluet å ikke ronke for mye, bare hold en hånd rundt penisen, dra lett over den av og til bare, da får du tid til å bli kåt nok før penetrering Som sagt er det nå 2 år siden jeg/vi startet med dette, da holdt han vel maks 1 minutt (om vi i det heletatt rakk penetreringen), i dag kan han holde på ganske så lenge (til han å være) 7-12 min (dette bare ved penetreringen)! av og til går det for meg både to og 3 ganger for meg før det går for han av og til må jeg nesten "hjelpe" han til utløsning om jeg ikke "orker" mer enn en sjappis.. Er jo verdt et forsøk?!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Hihi.. Min kar har også litt sånn precum etter oppvarming, men igår fiksa vi faktisk 1 time og ett kvarter med sex før det gikk for han. Men, det der er jo faktisk normalt HI. Bruker dere kondom?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Ja, vi bruker kondom. Hjelper vel kanskje litt. Han holder også lenger om vi har hatt mye sex en periode. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå