Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Har vonde rier som jeg må puste meg gjennom, ca hvert tiende minutt, men de varer bare i 30-40 sekunde? Sikkert dumt spørsmål, men skal de ikke egentlig vare lengre?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Jo, de skal nok vare lenger. Høres mer ut som starten-før-starten-kynnere Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Jo lengre og tøffere. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå