Gå til innhold

Dere som klager på svigermødre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skal være glade for at dere i det hele tatt har svigermødre. Det har ikke jeg, hun døde alt for ung, og fikk ikke oppleve å få et jentebarnebarn. Jeg vet hun hadde forgudet min lille datter, og hun hadde tatt seg turen hit for å hjelpe meg nå som bekkenet mitt krangler. Jeg skulle ønske jeg hadde henne fortsatt...

Måtte bare si det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt, hun døde da jeg var 6 mnd på vei med gutten min som var hennes første barnebarn:(

Skrevet

Jeg har bare en ekssvigermor, og hun deltar det hun kan :) Hun vil IKKE under noen omstendigheter blande seg inn i konflikter jeg og hennes sønn har, men holder seg helt nøytral til alt sammen. Og hun tar det hun kan få av tid :)

Jeg vet jeg er heldig der, men om jeg i samme åndedrag nevner at hennes sønn ikke har samvær med sine barn, så blir det vel litt annerledes?

Skrevet

Man har lov til å klage selv om andre ikke har.

Jeg klagde senest i dag over at jeg var sulten selv om det fins barn i Afrika som ikke har mat.

Jeg kan finne på å klage over at datteren min trasser og er vrang selv om det fins de som ikke kan få barn.

Noen ganger klager jeg over mamma selv om det fins mennesker som ikke gar en mor og jeg klager over et vondt kne selv om det fins mange som har måttet amputere.

Teiteste jeg hører er "vær glad og tenk på de som ikke har" og jeg vil tro at selv de som sier det også kan finne på å klage over noe andre ikke har.

Skrevet

Jeg har hatt 2 stk forhold - til barnefaren som jeg har to stk unger med ( 7 år) og til en yngre gutt som jeg ikke har barn med (i 3 måneder). Svigers nr 1 er ufyselig, totalt fraværende, lyver om at hun har sendt 5 pakker til ungene på min gamle adresse, og ikke mottatt dem i retur, og ikke hørt noe fra oss. Svigers nr 2 inviterer meg på kaffe, hilser på ungene mine når vi tilfeldigvis treffes, og virker snill og avbalansert og vil gjerne lage sko til minstemann.

Så jeg hadde heller tatt til takke med ei svigermor som noen folk her skriver at blander seg "for mye", vil kjøpe rosa klær til barnebarnet og kommer med middagen til sin sønn som på grunn av svigerdattera aldri har kjøtt på bordet. Enn å ikke ha noen farmor til barna mine.

Skrevet

hadde jeg hatt en normal svigermor så hadde jeg ikke kladg. men det har jeg desverre ikke, derfor klager jeg!

Skrevet

Min svigermor er også død dessverre, men jeg har uansett full forståelse for de som klager på sin svigermor hvis hun er et troll.

Men en ting reagerer jeg litt på i innlegget ditt HI... "hun døde alt for ung, og fikk ikke oppleve å få et jentebarnebarn". Det betyr at hun hadde guttebarnebarn da hun døde eller, og det er ikke det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...