Gå til innhold

Hhoiiii alle hormonene som er i sving!!! ;)


Sol + spire

Anbefalte innlegg

Jeg tenker:

 

Stakkars kjæresten min som må holde ut med disse humørsvigningene mine. Jeg går fra å være den solstrålen til å bli heksa fra helvette på null tid. Vi er for tiden i Egypt og nyter sommer og sol. ANBEFALES!!! :-) men glemte å legge igjen hormonene hjemme.. Hmm..har jo ikke lyst å glefse til min kjære, men jeg reagerer på små ting som han gjør (...eller IKKE gjør) og det er skikkelig KRISE altså. Heheh.... jeg ler jo litt av det etterpå, men han vet jo ikke helt hva han skal tro om meg. ;-) det er første barnet hans, jeg har to jenter fra før så jeg har jo vært igjennom dette før. Prøver å forklare han at dette bare er gravidhormoner og at dette ikke er noe han gjør galt. Vet ikke helt om det når helt inn til han bestandig men.....

 

Jeg er langt oppe og langt nede, gråter lett og er veldig nærtakende for tiden. Håper virkelig det avtar litt, men det er vel å tro på nissen.

 

Måtte bare ut med det. :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg litt igjen ja. Er ikke så ille som det var første gangen enda. Men kortere lunte har jeg absolutt. Kanskje spesielt med ungene, men også mannen. Vet jo at det egentlig ikke er noe grunn til å være sint, men skjønner det først etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...