LINDA*** Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Har sett så vidt på det. De tror jo åpenbart at de skal bli morgendagens kjendiser at det er til å le seg ihjæl av. Rotter eller ei. La de beholde de brune one-piecene Så blir det litt annet enn hva de hadde forventa seg haha. Hilsen The Devil her self
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Så bare første episode.. Syntes det var skikkelig kjedelig. Og jeg er en som kan se alle episodene med paradise hotel! Så jeg orker ikke se på det, skal heller se på fristet som begynner på TV3 på mandag
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 meg her og meg der? Big Brother er ikke annet enn fiasko... Kommer egentlig an på hvordan en definerer det, men i mine øyne er det ikke annet enn søppelTV på linje meg Paradise Bordell, Hotel Cæsar, Robinson Ekspedisjonen osv.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Har ikke alltid BB vært et program for tapere og de som liker å le av dem? Hele konseptet er jo tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 har ikke tv2bliss så får ikke sett på :/
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Jeg syns det er bra i år jeg. Masse morsomme mennesker og masse å le av. Kjenner jeg fort kan bli litt avhengig ))
LINDA*** Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2011 ja, du sier noe... Jeg og kan fort bli avhengig. Selv om jeg syns det bare er fjas. Som sagt, håper aldri de får ta av seg onepiecen. Totalt utdriting ifht at de tror de er med på Årets Program..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Hoho det blir bedre, kjenner noen som skal inn snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå