Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hva i h******e er det med folk som ikke kan innrømme ting de har sagt? Har - gjennom en felles venninne av vedkommende, fått rede på at denne personen har gått rundt og fortalt alvorlig utleverende informasjon om min familie. Dette har hun gjort kun for å skade meg, ingenting annet. Og det er hevn, for å ha trodd at jeg har sagt noe om hennes bror. Noe vi hadde ryddet opp i, og som var en stor misforståelse. Saken var ute av verden, og så får jeg høre at hun har ved flere anledninger, satt ut rykter om noen i min nærmeste familie. Det hun forteller stemmer, men hun har kun til hensikt å sverte meg og mine. Nå har jeg altså fått rede på dette, siden ei felles venninne har fortalt meg det. Når jeg da konfronterer vedkommende med fakta, svarer hun med å benekte alt sammen. Hun har aldri sagt noe sånt, sier hun. Og så blir HUN forbanna siden hun føler at jeg og vår venninne har laget en slags "konspirasjon" mot henne, for å ta henne på et vis?! Hvor lite selvinnsikt går det virkelig an å ha???? Et voksent menneske må vel kunne være såpass redelig å kunne stå for den dritten man har slengt ut av seg? Men nei, totalt blånekting. Nå skal det sies at jeg med sikkerhet VET at dette stemmer, og derfor blir det bare enda mer tragisk. Er det virkelig vanlig at et menneske på over 30 år, kan være så lite oppegående og lyve om sånt???? Noen med samme opplevelse?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Ja, det føles jammen meg sånn:-P Herregud, jeg er helt sjokkert! HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Bør du ikke heller ta deg selv i nakken og tenke ;" Ja,ja da kan jeg ikke stole på henne mer" og så gå videre med livet ditt. Mulig jeg hadde blitt skuffet av en slik venninne, men hadde da aldri brukt tid på å lage en stor sak utav det. Hun ble tatt på fersken og ville ikke tilså - ferdig med det.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Jo, det burde jeg 13:45. Jeg er bare så skuffet.......
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Dessverre stemmer det Bowling for soup sier; high school never ends
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå