Gå til innhold

Lykkelig, lykkelig, lykkelig!


CKSN

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner spark hver eneste dag, noe jeg har gjort i flere uker nå, og går fikk jeg se bilder av gullklumpen i magen min! Jeg var på ultralyd, og det viser seg at vi venter en liten jente!! En turnerjente/dansejente som sin mor, i følge jordmoren. Hun ville ikke strekke seg ut og ligge i ro, så hun brukte lang tid på å få et godt bilde av kjønnet.

Minsten suttet på tommelen, drakk vann og sparket som bare juling. Hvem visste at de kunne være så søte allerede i 19. uke?

 

Gleder meg!! Lykke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å såå heldig du er.....jeg har kjent liv et par ganger men ikke flere dager på rad..... Skal på ul påtorsdag nesten en uke til..... Vi gleder oss så til det. Håper vi får vite om det er gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Jeg var usikker på om det var spark jeg kjente i begynnelsen, men nå er de så sterke at det ikke er tvil ;-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, i beg kjente jeg bare ett spark her og ett spark der, ofte med flere dagers mellomrom. Plutselig ble de daglige fornøyelser- som over natten :-) Var hos tannlegen i dag, og hun ville IKKE slutte å sparke mens jeg lå der. Men det gjorde hele tannlege-opplevelsen mer overbærende også ;-)

 

Lykke til på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...