Gå til innhold

Har du en bestevenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke, og savner det heller ikke.. Men det virker som om alle har det, og at det er superviktig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det. men det er ikke superviktig for meg sånn sett.

jeg kunne fint hatt 4nære venninner som jeg delte det meste med uten å kalle noen av dem bestevenninne.

Skrevet

Nei, og skulle ønske jeg hadde en...

Har ingen jeg kunne tenke meg å ha som forlover feks...

Det er i grunn litt trist, og jeg tror det er min feil. Har aldri klart å holde på en bestevenninne av en eller annen grunn... :(

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Savner det noen ganger, ikke for å ha noen å dele alt med, betro meg til og slikt(for sånn er jeg bare ikke skrudd sammen), men savner å ha ei jeg er helt på nett med. Ei med akkurat samme dårlige, barnslige humor, ei som kjenner de jeg kjenner, ei jeg kan sladre om andre med, være rett frem med m.m

Jeg er ikke sånn kjempesosial, ikke har jeg anledning heller med to små barn og studier, men noen som var "sånn som meg" hadde vært kult å ha!

Skrevet

Jeg har en, og for meg er det viktig å ha en.

Skrevet

Har venner, men ingen bestevenner..

Skrevet

Hadde ei super vennine som jeg kunne gråte til og klage og syte til. Det var så deiligt og få ut alt driten som irriterte kvarandre.

Savner henne så sårt.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Savner det noen ganger. Hadde jo vært fint å hatt ei som var helt lik som meg, og alltid var der for meg. Men man kan ikke få alt. Har jo heller ingen som kan være forlover når den tid kommer.

Skrevet

Har mange nære venninner/kompiser som jeg kan snakke med det aller meste om. De er ulike personer med ulike liv, erfaringer og personligheter, og derfor varierer det endel hvordan mitt forhold til hver av dem arter seg. Jeg ser mer til et par av dem enn de andre, men vet ikke om jeg vil karakterisere noen av dem som "bestevenn" av den grunn...?! Får litt ungdomsskoleassosiasjoner av en slik kategorisering, faktisk... ;-)

Skrevet

Jeg har 2 svært nære venninner, men vi sees ikke så ofte og snakkes på telefon i perioder en del, men som regel ca en gang månedlig.

Dette er personer jeg har kjent nesten hele livet og som jeg kan stole på i tykt og tynt.

Skrevet

jeg har en bestekompis. jeg og han forteller hverandre alt fra a til å. har samme humor og alt. jeg syns det er lettere. liker ikke all drama og drittslenging som mange jenter driver med. ganske guttejente jeg da ;)

Skrevet

Jeg har en bestevenninne, og er glad jeg har henne, men det er ikke noe must. Vi har kjent hverandre bestandig, og selv om vi er ganske forskjellige kan vi snakke om alt, og selv om vi ikke møtes vet jeg at hun ville stilt opp ved behov. Det er ikke bestevenninne sånn som det var da vi var yngre, men hun er likevel viktigere for meg enn andre venner.

Skrevet

Vi er 4 nære venninner som vokste opp sammen. Vi bor ikke i samme bygda lenger, men har daglig kontakt enda vi fant tonen i barnehagen. Hun ene har vert min nereste bestevenn i 17år nå, og jeg vet det blir flere :)

Skrevet

Nei, og savner det heller ikke. Mannen min er min beste venn =)

Skrevet

Jeg har en bestevenninne.

Hun bor sør i Norge, og vi har ikke sett hverandre på 3 år. Det kan gå uker mellom hver gang vi prater, men når vi gjør det, fortsetter vi fra samtalen vi hadde sist.

Det er ikke viktig for meg å ha en bestevenninne, men det er godt å ha en bestevenn til utenom kjæresten.. :)

Akkurat som at det er enkelte ting som det er lettere å prate med sambo om, så er det ting som jeg uten å nøle åpner meg opp for med bestevenninnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...