Gå til innhold

Har noen lest "Saras nøkkel"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god og grusom, men tross alt med et vist håp.

Skrevet

Viktig hostorisk, trist og grusom, men en god bok. Filmen er også fin.

Skrevet

mi søster har lest den og snakker mye om den. utifra det hun har fortalt virker den spennnde. trist, men bra bok!

Skrevet

Den er knall god, kjempe trist og veldig viktig historisk sett.

Skrevet

Det er en historie du ikke glemmer med det første, anbefales.

Skrevet

Jeg syntes den var bra på mange måter, men likte nok begynnelsen best.. Mulig det er fordi jeg er mest interessert i det historiske, for jeg syntes det ble litt for mye unødvendig info om det som skjedde i nåtid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...