Gå til innhold

Litt usikker på termin..


aprillove

Anbefalte innlegg

Lurte litt på,hehe er en stund siden sist,og har vært på tidlig ul,første gangen for 1 1/2 uke siden,da kunne man se en liten sort prikk på 4,5 mm egentlig bare en bekreftelse på at jeg var gravid.han tippet da at jeg var3/ 4 uker ca med termin i slutten av april..Og så var jeg på ny i går,da var den "sorte prikken"større målte ca 11 mm..og han sa da at jeg ikke var mere en 3/4 uker,og ga meg termin i mai..Jeg tok og en CB ukeindikator som sa +3 uker.den tok jeg 23 aug.

Det jeg er litt usikker på,er jeg har ikke fått noe konkret termin,det er jo vanskelig ettersom det er så tidlig,og jeg har alltid hatt uregelmessig mens pga endo..Er det noen andre måter å finne ut av dette på?hvor langt jeg er på vei?

Ble litt rotete dette her,men bare spør om dere ikke skjønte det helt;)Er ikke den flinkeste på å forklare meg skriftlig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det enste jeg så på ul var en sort prikk på 11mm..jeg mener på at jeg så et bitte bitte lite antydning til en liten spire der,men han jeg var hos er gammel,tror ikke han så det..men jeg skal på ul igjen på torsdag,så håper jeg/vi kan se litt mere da:)

Tja siste mens mener jeg på at jeg hadde i begynelsen av august,nøyaktig dag vet jeg ikke,da min mens kommer og går som den vil:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg også er usikker på termin, rett og slett fordi jeg ikke vet nårtid jeg hadde siste menstruasjon... Det eneste jeg vet er at jeg hadde mensen 21 mai og at jeg har hatt den i juni og juli, men ikke når....

Jeg bad om få en tidlig UL for å få bekreftet termin, fikk dato for UL idag og den er ikke før 30 november! Jeg tror jo selv at jeg er mye over 20 uker på vei da.....

 

Hvorfor og hvordan har du ordnet deg tidlig UL? Jeg fikk beskjed om at man kun får dette hvis det er fare for sykdommer ol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte bare til privat gyn,de har som oftes ul..for gravide her koster det 100 kr pr gang.1 gangen jeg ringte var samme dagen jeg fikk positiv test,22/8,kom da inn dagen etter..og da tippa han 4 uker ca,og var til ul i forrige uke,som tippa da 4 uker igjen,men nå skal jeg igjen til torsdag,gleder meg masse til det,vil liksom bare ha en bekreftelse på at alt er som det skal være,og vil jo gjerne høre hjertelyden og da:D,litt greit og få en ca termin og forholde seg til;)

her er det ikke noe at det må være noe for å få ul,heldigvis,men det er jo privat,vet ikke om det er forskjell på det,husker lite av de 2 andre svangerskapene mine..:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikker sånn at når man går til privat så er det ubegrenset. Skal ringe å bestille meg en time da, problemet er bare at det er lang reisevei, så må planlegges litt!

 

Håper du slår deg til ro etter UL på torsdag da og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,jeg fikk vært på ny ul i forrige uke,og fikk se den lille <3

Jeg er nå i uke 8,fikk termin 1 mai:D,og hjertet slo til den lille:)

Ble så letta og kjempe glad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere!! så kjekt å se det lille hjerte slå!! blir litt mer virkelig da:) siden du er helt på md skifte synest jeg ikke du trenger å forlate oss i aprilklubben:) du kan jo melde deg inn i mai i tillegg så er du en av dei heldige som får være i to terminklubber:) Vil nødig miste aprilmedlemmer:) Ha en flotte kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...