A_K Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 På dåp? Ser jo at det fort kan bli en del med leie av lokale og mat til hele familien...
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Veldig lite, egentlig.. Hadde selskapet hos svigermor. Serverte sodd og skjenning. Mineralvann til. Fikk venner og familie til å bake.
2 boys & now pink Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 på nr 1 hadde jeg det hjemme. Betalte ingenting da familie stillte opp med mat og kaker. Men dagen før var alle fadderene, jeg og dåpsbarnet ute og spiste middag, og det kostet meg ca 1500 kr...( betalte alt) Med nr 2 hadde jeg det hjemme, serverte lapskaus og kaker som jeg bakte selv. Gikk ca 500 kr. Med nr 3 hadde jeg det i lokalet i borettslaget (500 for hele helgen) Her serverte vi snitter ( 1200 kr inkl. drikke) Kaker bakte jeg og familien ...
lille sprelle Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Fint lite. Er ikke så mange og bestilte koldtbord hos naboen som holder på med slikt. Kake ordnet bestemødrene. Hadde det hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå