Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Scampi! Dadler med bacon. Kjøttboller med salsa. Potetboller eller hva det heter. Kylling. Faen, nå ble jeg sulten på Tapas...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Focaccia scampi salat med masse snadder oppi kjøttboller
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Kyllingvinger Kjøttboller i tomatsaus Chorico pølse Dadler med bacon Godt brød Aioli Scampi Tomatsalat Oliven Spansk ost Spansk spekeskinke som serrano eller parma. Små lammekotletter Potetbåter
kinaputten Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 ensalada rusa gambas pil pil jamon serrano patatas bravas albondigas con tomate carne en tomate stort sett det vi spiser når vi er på tapasbar
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Pastasalat med pesto,soltørket tomat og fetaost. Lefser med diverse fyll.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 manchego ser jeg ikke nevnt så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå