Gå til innhold

Flere som ikke har så mange symptomer?


yummi with the tummy

Anbefalte innlegg

Jeg har ømme pupper, sliten og trøtt+hyppig dobesøk. Har ikke sett snurten til kvalme (skal ikke klage da), men er redd for at det er noe galt med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det omtrent som deg, men sist kom kvalmen som kastet på i uke sju så prøver å bare nyte de dagene jeg er oppegående. Man har jo ingen garantier uansett og 1.tri er litt ekstra skummelt, men vi får ikke gjort noe fra eller til uansett (dessverre eller heldigvis)! Det går jo oftest bra selv om det ikke virker sånn alltid her på bim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, ømme pupper, men tror de var end ømmere i starten på forrige svangerskap. Antydning til kvalm i blant, men lurer på om det bare er psykisk! Trøtt ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nesten ingen symptomer. kjennes ut som at jeg bare later som at jeg er gravid. Men veldig trøtt om kveldene.

 

Veldig rart dette. de siste to svangerskapene var helt helv... mtp symptomer - og nå syklet jeg nettopp birken uten problemer.... jaja. kvalmen sniker nok seg innpå lydløst om et par ukers tid og så sitter jeg der og griner haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe særlig symptomer enda, men i går var jeg kjempe sliten etter jobb. Det kan jo være fordi jeg startet med 6 dagers uke etter ferien. I dag var jeg litt kvalm på morgenen og litt utover dagen. Det har gitt seg nå, men er fortsatt sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...