Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Nå er jo dette noe som tilhører sjeldenhetene, og vi liker ikke å tenke på det, men om et barn skulle ha oppholdt seg nær brann og bli påtent selv er det jo mye tryggere med ull enn fleece. Fleece er jo også så tett. Har prøvd litt selv og føler meg på en måte fanget. Får klaustrofobisk følelse og å bli varm i fleece er alt annet enn behagelig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Siden jeg var så negativ i hovedinnlegget kan jeg jo legge til en positiv ting da; fleeceklær tørker nesten før man rekker å henge de opp etter vask.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Jeg syntes selv at fleece er behagelig å gå med,så jeg kler barna i fleece. Nå som vi går mot høst, tar vi på fleece når vi skal ut en tur på formiddag/ettermiddag istedetfor ytterjakke viss det er noen lunde temp, fordi det syntes vi er greit. Om vinteren går barna mye i ull også,så vi blander endel. Alle har hver sine ønsker, men akkurat å vurdere hva som tar raskest fyr må jeg innrømme ikke ligger på listen min over ting jeg vurdere når jeg kjøper klær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå