Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Om du skulle sett bort fra økonomi, jobb og alt annet. Hva mener du er den beste løsningen for barnet; hvor lange dager? Hvor mange dager i uka? Dette varierer selvsagt fra barn til barn, og fra familie til familie. Men hva anser DU å være den beste løsningen om du kunne "velge og vrake"?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Våre går ca. 20 timer. 3 dager i uka 6-7 timer hver gang. Valgt helt fritt uten å tenke på økonomi og jobb.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Det er ideelt at de er der fra 0830-1500 syns jeg. Men her blir det ofte fra 0810-1600 fordi vi er foreldre som jobber. Det går fint det også.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 9-14 hver dag, utenom onsdag. Fint med en pause mitt i uka
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 For mitt barn tror jeg det beste hadde vært å levere han sent- 10tiden, også hentet han igjen i 3, halv 4 tiden. Dette går ikke på jobb og kjernetiden, men nå for tiden er jeg så heldig at jeg er en del hjemme, så da leverer jeg han i 9tiden. (like før kjernetiden), også henter jeg han i halv 3 tiden. (Like etter kjernetid slutter). Problemet er er at jeg henter på et skikkelig dårlig tidspunkt. De er akk ferdig med å spise og samling, så han er som regel midt i leken. Så min ville nok helst hatt lengre dager på ettermiddagen. Perfekt antall dager for han er vel 4dager, da får han et avbrekk i uka, men ikke så lenge at det er for lenge. Han ahr i gjennomsnitt 2fridager i uka,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå