Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Hvis ikke, hvorfor ikke? Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Nei, for det første så har jeg verken råd til å ta lappen eller ha bil. Vi bor ganske sentralt og har tilgang til alt fasiliter vi trenger. Har ganske bra med kollektiv også. Er 34
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Har ikke førerkort enda pga jeg var spreng gravid de siste kjøretimene mine, så jeg måtte ta en lang pause fra alt. Men driver på igjen nå. 19 år bare da så
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Nei, enkel grunn, har ikke penger til førerkortet nå, ikke bil heller. Bor nesten en mil unna nermeste butikk, så blir da sprek hvertfall 23 år
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Jeg har, hatt det siden måneden etter jeg fyllte 18. Er nå snart 25. Betalte den selv med konfirkmasjonspengene mine =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Ja gudsjelov har jeg det! Har kjørt bil siden 1998, så det begynner å bli noen år nå. Hadde forresten blitt tungvindt å bo utenfor by uten lappen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Jeg har termin med nr. 2 nå og fikk førerkortet i dag! Var jammen meg på tide. Er 27 år og har ikke tatt det før pga at jeg bor i byen, men nå var behovet stort. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å sette meg inn i bilen og kjøre avgårde alene eller bare med vesla. Trenger styrke.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Ja, jeg har førerkort, og det er i tillegg en del utvidet. Har snart hatt førerkort i 23 år.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Ja, angrer ikke på at jeg tok førerkortet. Er 24år.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #11 Skrevet 1. september 2011 Ja. Har hatt førerkort i 27 år.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Ja førerkort har jeg hatt i 25 år. Helt nødt til å ha det, bruker bil flere ganger hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå