Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Jeg er så utrolig utafor! Jeg har mistet megselv helt! Jeg pleide å være en livsglad jente, med store ambisjoner og drømmer!Nå har jeg gått hjemme med barn i 2år, og venter barn igjen nå om få uker. Jeg har ikke lenger noen jobb å skulle gå tilbake til, jeg har ikke hatt mulighetene til å drive med noe jeg liker(hobbyen min) pga svangerskapet. Og jeg har rett og slett hvert sperret innenfor disse fire veggene i altfor lang tid! Jeg takler dårlig å ha barnet mitt i barnehage der det nettopp har begynt, jeg får så dårlig samvittighet når barnet er der istedetfor hjemme med meg, for jeg vet h'n ikke trives! Men jeg ser ikke hvordan jeg noen gang skal finne igjen meg selv om jeg går hjemme med to barn i to år til! Jeg har mistet helt gnisten på livet, og klarer ikke se for meg noe jeg ville likt å gjøre noen gang lenger. Ikke ser jeg for meg noen karriere lenger, jeg har aldri hvert skoleflink, og går fort lei. Jeg føler livet er uviktig nå. Mulig jeg har ofret alt av meg selv for lenge. Det eneste som betyr noe for meg er at barna mine har det trygt og bra, og jeg gir alt for at de skal ha det. De merker ikke noe til mine tanker, fordi jeg leker og tar de med på ting hele dagen. Det er det eneste jeg bryr meg om! Tror jeg har blitt spist opp av morsrollen! Har bare lyst til å rømme fra alt, men kunne aldri reist fra barna mine! Men ser seriøst ikke noe lys i tunnellen Skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal finne igjen meg selv, når det er så mye ansvar i livet. Skjønner ikke at samboeren min holder ut, jeg er helt motsatt av det jeg var når vi møttes! Og jeg merker han er dritt lei, og det er ikke noe særlig kjærlighetsgnist igjen i ham! Han stikker sikkert avgårde med ei annen etterhvert når han har fått helt nok av det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå