Gå til innhold

Han har ikke fridd enda....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har snakket om å gifte oss lenge, vi har blitt enige om å gifte oss og forlove oss, siden jeg synes det er litt tull med frieri osv og mente vi kunne bare forlove oss og han ikke er enig i det, sa han at han skulle fri til meg innen en viss dato (1september).. Men igår var det den siste dagen og han visste det, nå tror jeg ikke han vil gifte seg med meg likevel, er utrolig lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han vet hvor mye det skulle bety for meg, jeg har ventet helt fram til igår i spenning om hvordan det skulle bli.. Nå viser han bare at det han sa ikke betydde så mye for ham likevel.. det var 100% at vi skulle være forlovet før slutten av august.

Skrevet

Var det så viktig å forlove seg innen 1 september? Det kan jo hende at han har planlagt noe fint til deg, når du minst venter det? :)

Skrevet

Han fortalte planen var å fri i sommer, men pga økonomien ble det stopp for det.. Han lovet meg å ikke utsette det enn mer enn etter 1 september, spøkte med ham igår kveld om det men han virker ikke til å bry seg...:(

Skrevet

Ok.. Du synes det er tull med frieri, men soden han synes det er viktig, er du nå potta sur for at han ikke har fridd innen "en tidsfrist"? Finnes da ikke noe romantisk å sette tidsfrist for et frieri, kanskje han også tenker slik, og derfor utsetter det litt, så frierriet kan virke spontant, og du kan se gleden ved et ekte frieri?

Pga dårlig økonomi, så kan det jo være at han ikke har nok penger til ring(er) enda, da andre ting er prioritert fremfor forlivelsesring(er).

Gi fyren litt tid du. Men om du drar slike "fleiper" om at han ikke bryr seg, så kan du fort ødelegge litt av fundamentet i forholdet, og gjøre han skeptisk til om han vil være gift med deg. Bedre å ikke nevne det, og se ann litt. Gi han ut året, er du ikke fridd til innen da, så blir han nok aldri klar for å gifte seg med deg.

Skrevet

Herregud så patetisk du er HI!

"Han lovet meg å ikke utsette det mer enn etter 1 september?"

Unnskyld meg, skal han fri på kommando eller? Mannen må vel få lov til å fri når han pokker meg vil og er klar for det selv!

Er du så giftesyk at du du må kontrollere når mannen din skal fri eller?

Så uromantisk måte å forlove seg på, hadde ikke jeg giddet å gjøre hvis jeg var tvunget til å gjøre det på denne måten..

Skrevet

Ja, det er patetisk med frieri i 2011, og enda mer å sette en tidsfrist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...