Gå til innhold

Dårlig vasking av bæsj i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet vårt har gått i barnehage en måneds tid nå. Og flere ganger har hun ikke vært ren i rompa og inne i tissen. Spesielt godt husker jeg fire ganger hun ikke har vært ren. Til og med bæsj mellom kjønnsleppene. I går kveld gråt hun da jeg smurte på zinksalve og det har hun aldri gjort før.

Hvor fort hadde du sagt fra? Jeg skal si fra i dag når jeg henter henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du snakke med de om. Jeg jobber selv i barnehave, og mener at dette skal IKKE skje!!!

Skrevet

Jeg sier fra første gang jeg oppdager ting jeg ikke liker eller lurer på. Da kan de ansatte forklare meg det dersom de mener de ikke har gjort noe galt, og om det har vært en glipp (eller systematisk feil) så slipper de å få høre at det har skjedd "mange ganger" uten at de har hatt sjanse til å rette det opp.

At bæsjen ikke er borte kan jo skje en gang innimellom, men da er det viktig at de får vite det med en gang slik at de fremdeles kan ha sjans til å huske hvorfor det skjedde og dermed gjøre det annerledes neste gang. Det kan være vikar med lite erfaring som lett blir distrahert om han får sprellebaby på stellebordet eller andre barn forstyrrer, for eksempel, og da er det jo viktig at han får sjans til å lære av det med en gang.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg hadde sagt fra første gang det skjedde. Det skal IKKE skje!

Skrevet

Trådstarter her. Jeg sa fra i barnehagen i dag da jeg hentet henne. Hun jeg snakket med virket veldig opptatt av det jeg sa og skulle virkelig ta det med den/de som hadde slurva. Men hun spurte også om ting jeg ikke forstod helt hvorfor hun spurte om. For eksempel lurte hun på om jeg selv brukte å dusje henne når hun har de verste bleiene. Jeg tenker slik at de må vel ha fantasi til å finne ut til hva som er den beste måten å få en unge ren på. Det er jo de som skal være proffe på barnepass og stell.

Og gjett om ungen var skitten da jeg kom hjem igjen i dag! Det kommer jeg til å nevne i morgen faktisk slik at de finner ut lett hvem som har gjort det. I dag hadde hun bæsj inni hele tissen og rundt skinkene og over alt. Stakkars unge. Og det var ikke en fersk bæsjebleie, men restene etter en som ikke var vasket ordentlig bort.

Skrevet

Hevn fra psykopatiske barnehage-ansatte?

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Fy fader, det går ikke an! Dette må du nesten ta videre til styrer - her trengs det åpenbart kursing og opplæring i barnestell! Man får ikke mer enn én sjanse i sånne saker, mener nå jeg.

Skrevet

Huffamei:(

Jobber selv i barnehage og slike ting er ikke akseptabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...