Gå til innhold

Nå er måneden vår her!!


lillemor :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig ja:) !!! Termin idag jeg.. Spennende dager - håper jeg slipper så mange dager over. Lykke til alle september mager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja september er her :o) Har vel egentlig aldri gledet meg så mye over at september skal komme. Ville bare komme igjennom sommeren så for som overhode mulig :P

Måtte ingen gå overtid i denne mnd!! Selv har jeg sent 26, men satser på holde meg innfor denne mnd :o)

 

Lykke til med innspurten jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine - gull09 + liten spire11:

Lykke til med kontrollen og velkommen til oss! Håper du vil holde oss oppdattert :)

 

Her er det også termindato i dag, men lite tyder på at lille frøkena har lyst å komme ut med det første.. Håper jeg slipper å gå lenge over - kroppen er sliten. Hadde et lite håp i natt om at noe var på gang, men det var nok bare maserier/modningsrier.

 

Lykke til alle Septembermager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig på kontroll :) alt bra med jenta i magen :) fikk sjekket modningen, og den visste at jeg var helt umoden og hadde 2,5 cm på livmorhalsen. Ikke så oppløftende, men til mandagen skal jeg ringe og blir mest sannsynelig satt i gang. Håper så inderlig det starter før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Jeg går på overtid nå, 7 dager. På Kontroll imorra og er litt spent :) Håper det starter snart, kanskje i kveld el. Litt lei og sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...