Gå til innhold

Sykepenger fra nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke har fått dem idag.. er det skjedd noe galt da eller kan jeg håpe på at det kommer imorra?

Jeg har sendt inn sykemeldingen i beg. a mnd, men er redd firmaet jeg jobber for ikke har sendt inn sin del..

Noen som vet?

Begynner å bli stressa for hus og bil lånet som skal betales :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det nå.. er den jævla arbeidsgiveren min som ikke har sendt inn inntekst opplysningene!!! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!! :(

Skrevet

Du ringer arbeidsgiveren din (ring gjerne direkte til lønningskontoret) og ber de sende opplysningene I DAG!

Så får du sykepengene på neste utbetaling fra nav, de har fire utbetalinger i måneden så det blir ikke så veldig forsinket.

Om du ikke får betalt lånet ringer du banken og forteller hva som har skjedd om får en betalingsutsettelse, ingenting å stresse over. Det ordner seg.

Skrevet

Uff så kjedelig, dette skjedde meg også, er sykemeldt, å da greide arbeidsgiveren min eller regnskapsføreren å ROTE bort papirene, så blei kjempe forsinka, men de blei til slutt sendt inn, jævlig irriterende!!

Ring arbeidsgiveren din nå, å si at det skal sendes inn i dag! Håper det ordner seg fort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...