Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Noen som vet? Ser vi betaler mer i år enn ifjor
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Som regel. Det er selvkost og ting blir dyrere. Det kommer frem av sakspapirene i forbindelse med budsjettsaken i kommunen som regel.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Vi betaler ca 800 kr mer enn ifjor. Synes dette er ganske mye HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå