Gå til innhold

æææææ hmmm slimpropp antar jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

steike natta.

datt nesten av do jeg...

var ikke helt forberedt, bola har vridd og dytta seg ned i en times tid nå. var på do og der kom den salige dosen med "slim" skikkelig tjukt,blankt med litt hvite flak.. kommet litt på papiret i hele dag men dette var en finger tjukkt og langt...

sorry mye detaljer, ikke alle som vil høre de :P

hehe men dessverre kjenner jeg lite ellers.

om under 2 timer er jeg 8 dager over...

men proppen kan jo gå lenge før ungen kommer så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min "propp" gikk dagen før fødsel...så kan hende det er noe på gang nå ;-) Masse lykke til !!

Skrevet

takk søte deg..

snilt å dele erfaring :)

halsbrannen er ille i dag,og bolla ganske aktiv. fikk en bitteliten stripe blod på papire ( ala måtte nesten lete) så antar de viser litt modning eller noe :)

jaja bare 4 dager til jeg blir satt i gang uannsett ;)

er nå herved 8 dager over ul-termin og 11 over mens da :P

Skrevet

Lykke til:) Kanskje det endelig skjer noe:)

halsbrann er noe dritt!!!!!!

Skrevet

kom mere i dag + litt blod...

litt vondt, men veldig uregelmessig...

mannen fikk kjørt i bhg, siden jeg hadde for vondt... er en del min mellom ennå.... men satan såååååååååå jævlig vondt!!! fatter ikke jeg gjør dette i gjenn jeg.... kjenner de bygger seg opp som mens smerter, tar skikkelig tak fra under magen og stråler nedover (banner en del remser) før jeg kjenner de slipper taket.. magen er jo stein hard under disse også.. men tørr jo ikke håpe etter falsk alarm sist.. så gir de litt tid

ennå. bare vart i 2 timer, så gir de noen til...

men blir spennende om vi blir 2 barns foreldre i dag ;)

mini er ferdig pakket, så om oldemor må hente på sykehuset i dag er vi klare :D

huffa.. men når smertene kommer har jeg virkelig lyst å vente noen dager til altså...

men lykke til alle sammen.. xxx for de er min tur "bare" 8 dager over termin ;) (samme som storebror var)

Skrevet

Så kjempe spennende!! Håper det ikke gir seg nå da! Lykke til!!

Skrevet

Legg deg på sofaen med varmepose og lad opp til fødsel du ;-) Smertene fører til noe ubeskrivelig godt vet du ;-)Kansje du snart ligger med et lite nøste i armene!! Spennende!

Skrevet

takk

er ca 7 min mellom og varer 40 sek...

gud hadde virkelig glemt hvor vondt de var :P men som dere sier, absolutt værdt de :D <3

Skrevet

NÅ!!! Må det jammen være the real thing for deg :o) Det fortjener du!

Skrevet

hehe ja de håper virkelig jeg også...

men noe skjer hvertfall og bare de er jo positivt da ;)

en meget aktiv kar inni der i tillegg. :)

men hvor lenge bør man vente som 2 gangs..

siste var bare 4,5 min mellom og varte 50 sek... er bare på 2,5 time siden de begynte og gikk 20 timer sist... føler de er litt veldig tidlig og ringe nå..

kjenner de godt og vonde er de.. puster og peser mens jeg holder meg i bordet :-O

Skrevet

Nå venter jeg og nr to, men hadde en styrtfødsel sist. Men jeg husker når jeg kom på sykehuset 1time etter vannet hadde gått, da måtte jeg stoppe i gangen for å puste å pese igjennom riene. Så hadde det vært meg i din situasjon nå.... RING du. Du vet jo ikke hvordan denne fødselen blir, så i utgangspunktet kan det gå kjempe fort. Ingenting som tilsier 20timer denne gang, men heller raskere :o)

*heldigendu* men jeg kjenner at jeg kan godt vente noen uker til.... kjenner grugledelsen kommer krypende over meg nå :o)

Skrevet

takk...

grøss... hiih begynner demre hva jeg skal gjennom nå :P hihi

nei får se om jeg ikke må ringe snart da. selvom de ikke er helt regelmessige ennå.. mannen skal til byn kl 11 så ser de litt ann mot de. og mini er i bhg så han må nok hentes da :-/ hmmm men finner utav de :)

takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...