Gå til innhold

når fikk du skjeggstubber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke alle som har det, men jeg har fått ett par skjegghår på haka etter jeg ble 30, grusomt. husker bestemor hadde slike skjegghår på haka... håper ikke det blir flere med det første, når fikk du dine? dere som har da....

vurderer laser, noen som har tatt dette ?

og betyr dette at jeg får tidlig overgangsalder tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 36 og har ingen skjeggstubber. Enda....:-)

Skrevet

Seriøst??? Er du dame?

Hvis du er mann/gutt/hannkjønn, så kommer vel stubbene rundt 14-16 alderen avhengig av etnisitet.

Ellr rundt 100 år kommer det kanskje noe stubber?

Skrevet

Starta å nappe et par hår på haka da jeg var 16-17. Veldig unødvendig tenker jeg nå, for det har utviklet seg voldsomt siden da. Nå har jeg sikkert opp mot 100 hår på/under haka som må nappes et par ganger i uka. Greit nok å gjøre det, men ekkelt akkurat når man venter på at de blir lange nok til at de kan nappes. Og så får man lett inngrodde hårstråd og har alltid sår/kviser under haka.

Mamma og tante har hatt det på akkurat samme viset, og de har begge hatt normal overgangsalder i 45-50-årsalderen så tror ikke det har noen som helst sammenheng.

I allefall, dessverre, helt normalt.

Vurderer laser ja, men har ikke råd. Og får det ikke dekket.

Skrevet

Har hatt det fra midten av tjue-åra. Prøvde elektrolyse for å fjerne dem, men det funket ikke, jeg har fortsatt stri hårvekst som må nappes jevnlig.

Skrevet

Fikk det da jeg utviklet pcos (ca 23 år). Har ikke bare et par stubber, men mørke stive hår på hake, hals og kinn og overleppe:( Napper med pinsett to ganger om dagen og bruker høvel et par ganger i uka. Vokser så raskt...synes det er både pinlig og grusomt.

Skrevet

Jeg har et og har hatt det fra ca midten av 20årene eller noe. Mamma har mange og ser for dårlig til å se dem, samtidig som hun har panikk for dem, så hvis jeg, søsteren min el ser noen må vi nappe dem med en gang. Hun pleier også å spørre en venninne hun jobber med om å nappe dem:-p

Skrevet

Tror ikke det har noe med tidlig eller sen overgangsalder å gjøre..

Jeg fikk det i 20åra, men har pcos da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...