Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 De damene ligger jo bare på rygg og ser ut til å ha det svært så behagelig. Gjerne med hele familien sittende rundt. Så plinger de når de merker litt trykketrang, og på to sekunder er ungen ute. Er de totalbedøvet eller ? Hva skjedde med naturlig fødsel, få fortgang ved å gå rundt etc ?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Ja, de blir presset på epidural og de ansatte gjør narr av de som har en fødselsplan og vil føde naturlig. Det gjorde de på forrige program. De kommer inn, legger seg ned, får epidural og får sjokk når det begynner å gjøre vondt og de må presse. Sist var det ei som også ble sint fordi de ikke kunne ta bort den smerten også. Blir så irritert, det finnes jo ikke naturlig. Det er fødsel på samlebånd!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Syns det er helt greit jeg, hvorfor ha mer smerte enn man må?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Jeg får litt frysninger av det hele. Hehe, jeg hadde fått anfall dersom søsken, mor, mormor og svigermor skulle sittet rundt meg mens jeg fødte. Det er som om dette sykehuset har en egen "Føde-prosedyre", og det kan jo være en fordel å følge prosedyren slik at de ikke blir saksøkt
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Dette inlegget blir skrevet av noen HVER uke når fødeavdelingen er...blir liksom litt lei!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Ok sorry da. Ser liksom ikke på TV hver dag... Har ikke sett det programmet før. Men det er jo bare å la vær å lese. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 På hvilken kanal er dette? Får man sett det på nett?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Skjønner heller ikke vitsen med å ha mer vondt enn man må!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Selvfølgelig presser dei på. Lett tente peng for sjukehuset vist du har forsikring.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Men de får jo epidural med en gang de legger seg ned. Da blir det jo risikofødsel med en gang. De har jo mange ganger lagt seg oppå den fødende og presset ut ungen. Det kan jo ikke være bra. De ser jo ikke an forløpet engang. Med en gang de kommer inn og får LITT vondt så er det epidural med en gang. UNORMALT!!!
Willy Wonka Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Er det om å gjøre å ha mest vondt, HI?? Er det ikke flott at vedkommende har gjennomført et svangerskap og fødsel?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 Jeg er ikke imot epidural i det hele tatt og har hatt det under en av to fødsler, men måten det gjøres på i USA er ganske så skremmende!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Det er vel for å unngå søksmål etter en traumatisk opplevelse Dessuten når man betaler såpass så bør det jo bli en god opplevelse. Hadde jeg måtte betalt så mye for å føde hadde jeg forventet "service" Ikke sett programmet altså, så bare overse kommentaren om ønskelig
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Verste var hun som satt på sengekanten og skulle få epidural, sa hun følte for å presse. Svaret var at ja, bare vent til vi får satt epiduralen så blir det baby Hva i all verden er vitsen med epidural når man har komt så langt at man har trykketrang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå