Bebés'ilvousplùit Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Her er det foreldrene og sÞsknene vÄre som vet det + noen fÄ arbeidskolleger. Har bevisst ventet med Ä fortelle det til ungene. Er 12+5. Begynner Ä vises nÄ, magen har poppet ut skikkelig den siste uka! Tenker at om en uke eller to vil det vÊre vanskelig Ä holde det skjult
-feb'14-baby pĂ„ veiâ€- Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Vi har fortalt det til foreldre, sĂžsken og noen veldig fĂ„ nĂŠre venner. Skal prĂžve Ă„ vente ennĂ„ litt til fĂžr flere fĂ„r vite det, men har det samme "problemet" som deg med at magen begynner Ă„ bli stor:) Har fĂ„tt noen blikk, men ingen spĂžrsmĂ„l ennĂ„!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Selv har jeg kun fortalt det til sjefene mine. Ungene fÄr vite det pÄ fredag og de skal fÄ fortelle det til resten av familien pÄ lÞrdag. Er akkurat 12 uker pÄ fredag ( iflg tildig ul termin)  Gruer meg vanvittig til at nyheten skal slippes, men regner med at den nÊrmeste familien har mistanke...
azidi Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Jeg jobber pÄ hotell "cÊsar" sÄ her vet i grunnen hele min verden det og har vist det omtrent fra dagen jeg fant det ut.. ca 5 uker pÄ vei da  Rykter og sykmelding pga en veldig vond rygg gjorde det!
KCJ Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 NÊrmeste venner og familie vet det. Sjefen vet det. Og pÄ fredag da jeg er 13 uker skal jeg si det pÄ jobben. Jeg har blitt sÄ rund nÄ og har noe ryggproblemer, og synes det er greit Ä komme med en "forklaring" pÄ hvorfor jeg har problemer med enkelte arbeidsstillinger. (sykepleier)  Lykke til, til alle :D
happykris Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 NÄ vet egentlig de fleste det, tror jeg. Fortalte det til foreldre og sÞsken da jeg var passert 12 uker. To venninner fikk vite det litt fÞr. Noen mÄ man jo stÞtte seg til nÄr man har spÞrsmÄl. Og sÄ la jeg ut en hint-melding pÄ facebook, og da var det gjort. NÄ er jeg 14 uker i morgen, og koser meg med den lille magen.
Þnsker en liten en til Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Vi har smÄtt fortalt det til den aller nÊrmeste familien og venner, eller det vil si at vÄr datter pÄ snart halvannet har "fortalt" det! Vi kjÞpte en body til henne med pÄskriften: "Tenk, jeg skal bli storesÞster" og latt henne gÄ rundt med den i forskjellige sammensettinger :-)
SmĂ„ting Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Foreldre er informert, samme med en tante og noen nĂŠre venner + noen ikke sĂ„ nĂŠre venner (blant annet en x) fordi min mann ikke klarte Ă„ holde munnen lukket pĂ„ en fest :-) Er egentlig klar for Ă„ vĂŠre helt 'ute' men har begynt i ny stilling pĂ„ jobben og vil gjerne fĂ„ vist at jeg funker i den fĂžr jeg sier at jeg forsvinner igjen... Venter med Ă„ fortelle det der, og til barna, til jeg har vĂŠrt pĂ„ UL om en uke. Â
BettyBoob Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Gjorde det offisielt da jeg var 12+3. er nÄ 14+3
Gjest Milla med 1 Jente og Spire Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Ved 11 fullgÄtte uker visste foreldre og sÞsken pÄ begge sider om det, og nÄ i uken etter har det begynnt Ä spre seg videre til venner:)
frk-fryd Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 ida ghar vi fortalt den kommende storesĂžster det:) hun sprang rundt Ă„ ropte jippeti ja i hele stua. veldig morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ