Gå til innhold

Mange som har offentliggjort svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Her er det foreldrene og søsknene våre som vet det + noen få arbeidskolleger. Har bevisst ventet med å fortelle det til ungene. Er 12+5. Begynner å vises nå, magen har poppet ut skikkelig den siste uka! Tenker at om en uke eller to vil det være vanskelig å holde det skjult :P

Fortsetter under...

Vi har fortalt det til foreldre, søsken og noen veldig få nære venner. Skal prøve å vente ennå litt til før flere får vite det, men har det samme "problemet" som deg med at magen begynner å bli stor:) Har fått noen blikk, men ingen spørsmål ennå!

Selv har jeg kun fortalt det til sjefene mine.

Ungene får vite det på fredag og de skal få fortelle det til resten av familien på lørdag. Er akkurat 12 uker på fredag ( iflg tildig ul termin)

Gruer meg vanvittig til at nyheten skal slippes, men regner med at den nærmeste familien har mistanke...

Nærmeste venner og familie vet det. Sjefen vet det. Og på fredag da jeg er 13 uker skal jeg si det på jobben. Jeg har blitt så rund nå og har noe ryggproblemer, og synes det er greit å komme med en "forklaring" på hvorfor jeg har problemer med enkelte arbeidsstillinger. (sykepleier)

Lykke til, til alle :D:D

Nå vet egentlig de fleste det, tror jeg. Fortalte det til foreldre og søsken da jeg var passert 12 uker. To venninner fikk vite det litt før. Noen må man jo støtte seg til når man har spørsmål. :) Og så la jeg ut en hint-melding på facebook, og da var det gjort. :) Nå er jeg 14 uker i morgen, og koser meg med den lille magen. :)

Annonse

Vi har smått fortalt det til den aller nærmeste familien og venner, eller det vil si at vår datter på snart halvannet har "fortalt" det! Vi kjøpte en body til henne med påskriften: "Tenk, jeg skal bli storesøster" og latt henne gå rundt med den i forskjellige sammensettinger :-)

Foreldre er informert, samme med en tante og noen nære venner + noen ikke så nære venner (blant annet en x) fordi min mann ikke klarte å holde munnen lukket på en fest :-) Er egentlig klar for å være helt 'ute' men har begynt i ny stilling på jobben og vil gjerne få vist at jeg funker i den før jeg sier at jeg forsvinner igjen... Venter med å fortelle det der, og til barna, til jeg har vært på UL om en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...