Lovemelikeyoudo Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Kjenner jeg blir litt oppgitt når barnehagen setter inn en ny ped.leder på avdelingen som "alltid" er sykemeldt pga kronisk sykdom. Er bekymret for konsekvensene dette har for både de andre i personalgruppen og barna....
fjollefrua Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 har samme problemet i bhg til mini. har bare vært rullering med ansatte siden feb/mars. og nå når det er nytt bhg år, har det plutselig kommet 3 ! nye ansatte som ikke engang har kommet bort å presentert seg når vi har kommet å levert. Og det er 2 uker siden de begynte... Og idag satt mini på fanget mitt å hylgrein i 10 min fordi han ikke ville at jeg skulle gå. Han ville være med hjem igjen, og det var ETTER at vi hadde kommet inn på avd. Før vi kom inn var han helt i 100 og gledet seg til å gå inn der... Han har ALDRI vært sånn før og har gått på samme avd i 1 1/2 år... Uff...
olla Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Fjollefrua: dette tar du opp med styrer!! At de ikke presenterer seg er IKKE akseptabelt. Det var VIKTIG i den barnehagen jeg jobbet i ihvertfall. Jeg ville tatt det opp. Det med å ha en som er kronisk syk, det er vel sånn som skjer. Tenk deg at det var deg som var den ansatte, du ville følt deg diskriminert om du ikke ble stilt på lik linje med de andre ansatte. Men jeg skjønner hva du mener altså, men en kan nok ikkje gjøre noe med det, det er ulovlig å diskriminere pga sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå