Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 For noen dager siden spurte jeg om råd ang en kompis av min sønn. Det gjaldt da en 7år gammel gutt som ikke var blitt vasket/badet av sine foreldre på flere uker. Han luktet veldig, veldig ille og jeg lurte på om hvor langt jeg kunne bry meg. Jeg fikk mange gode svar. Og jeg kan fortelle at gutten har fått hjelp av skolen. Sikkert ikke alle som bryr seg om å få en oppdatering, men lurer jo litt på hvordan det gikk med henne som hadde en utro mann og hun som hadde et alvorligt sykt barn. Og hvordan gikk det med hun som måtte bo sammen med svigermor?! Gir dere oppdateringe her inne? Jeg lurer på hvordan det går/gikk med dere alle egentlig?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Jeg har ikke laget et innlegg som jeg kunne eller burde ha oppdatert enda. Regner jo med at ingen bryr seg om hva jeg endte med av vinterdress liksom. Men jeg kunne ønske at flere kom med oppdateringer.. Hadde vært "moro" å fått vite hvordan de har det nå, og om ting ble bedre og hva som skjedde etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå