Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Tony?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke vibber får dere av dette navnet? Hvordan uttaler du det og hvor er du i fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier "tåni/y", er nordmøring, og tenker vel egentlig på 80-tallsramp..

Skrevet

Exen min heter dette...

han er voldelig, og tvingte meg til samleie.

dopet seg også....

nei fysj....

Skrevet

White trash stril...Bergen

Skrevet

Tony er et kallenavn for Anthony - iallefall i utlandet.

Bare navnet Tony minner meg om et hundenavn. Tonni er et jentenavn som uttales ganske likt.

Skrevet

For meg er det et rampenavn på linje med Tommy og Ronny. Det lukter rullings og sosialstønad...Jeg er fra Vestfold og sier Tonni.

Skrevet

White trash. Kjenner en som hetter Geir-Tony. Say no more.

Skrevet

Vet om en som heter Tony-Arve, alkoholiker og superharry!

Skrevet

Er fra Oslo, syns Tony er grisestygt.

Uttaler det Tåååååny eller Tånny.

Harry navn, typisk stusselig, halvkriminell doptype.

Anthony er i samme familie, men noe bedre. Men da som hele navnet, Anthony.

Skrevet

Beklager, men får dårlige assosiasjoner.

Sier Tåny og kommer fra trøndelag.

Skrevet

Syns det er fint jeg :) Broren min heter Tony Andre så jeg har bare positive tanker om det navnet!

Vi uttaler det Tååny da

Skrevet

Bor på østlandet foresten

20:29

Skrevet

Så rart du spør om det, for tenkte masse på det navnet tidligere i dag.

Før synes jeg det var harry, som så mange andre her. Har inntrykk av at folk generelt synes Tony er et mindre pent navn. Litt sånn Remi og Ronny navn som jeg for øvrig IKKE liker!

Men synes Tony er et kult navn. Ikke pent, men kult og tøft!

Jeg tenker på Tony Montana og Tony Sopranos, og jeg elsker mafiafilmer/serier. Og jeg kjenner verdens søteste lille gutt med navnet Tony. Han er halvt chilener og passer navnet godt. På en helt norsk gutt vet jeg ikke om det passer like godt, eller?

Uansett er det et kult navn, drit i hva andre sier. Alle kan ikke hete Lucas, Leander, Lars eller Kristian...

Skrevet

Og jeg sier Tåny, og er fra Oslo...

Skrevet

Gutten min heter Tony Leander og synes selvfølgelig det er et fint navn! Jeg synes det er flott at folk får si meningen sin, selv om jeg bare ler av de hehe.

Jeg uttaler det tååny, bor i midt-norge.

Forøvrig blir alle navn "fine" hvis man liker en person. Jeg var sammen med en som hadde et navn jeg i utgangspunktet ikke likte, men når jeg ble glad i ham, ble jo selvfølgelig navnet helt okey ;)

Skrevet

2029 har broren din en sønn som heter marius?

Skrevet

Uttaler det "Tååny" med med mindre innehaveren av navnet foretrekker noe annet :o)

Skrevet

Jeg liker d ikke. har en i nabolaget som heter d, å han er en masete,rampete og småfrekk liten mamma gutt som ikke gjør noe galt :P så jeg har helt avsmak for d navnet. men ikke gutten sin feil d altså, han er jo snill av å til :)

Skrevet

Forbinder det med en slem person. Tony på barneskolen var den kuleste, lederen av gjengen og mobbingen.

En annen Tony = Fest og fyll

Bor i Bergen, her er det Tåny.

Skrevet

Sier Tåny. Synes det er stygt, og tenker foreldre med liten eller ingen utdannelse. Harry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...