Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Han har egentlig ikke lyst å dra, men sier at jeg gjerne kan dra alene, uten han og barnet vårt (1 år). Noe som selfølgelig er helt uaktuelt... Vi tok avbestillingsforsikring i tilfelle vi skulle ombestemme oss, og jeg har sagt det flere ganger i dag at vi kan godt avbestille. Men det svarer han ikke noenting på... Han sier bare at jeg kan dra. Utrolig irriterende.. Jeg hadde skrevet handleliste til noe småtteri vi må ha på butikken til turen, og vi skulle avsted nå. Og da sa jeg at vi kan godt avbestille viss han virkelig ikke vil reise. Ble en diskusjon igjen, og jeg sa at denne innstillingen skal jeg ha meg frabedt. Han kjørte meg hjem, og nå dro de på butikken for å handle, han og barnet. Veldig trassig at det endte sånn, men jeg orker ikke å høre på surmulinga hans... Håper ting går seg til..........
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Dere MÅ jo snakke. Det blir litt for barnslig at en sydentur skal gå i vasken fordi dere har kranglet. Hva i all verden har dere kranglet om? Her må dere ordne opp som voksne mennesker, ærlig talt!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Ikke rart at det er mange samboerforhold/ekteskap som går til helvete, når folk ikke klarer å kommunisere såpass sammen at de kan dra på ferie som familie, selv om de har hatt en uenighet.. Kjære vene.. er dere 16 år gamle eller?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Jeg vet det høres veldig veldig barnslig ut.. Min samboer er en ekstremt (og da mener jeg ekstremt...) sta mann som aldri rokker seg, og til tider helt klin umulig å diskutere med. Siste tiden har han vært negativ til sydenturen, men vil tydeligvis ikke avbestille, så da blir jeg irritert når han holder på som han gjør. Det er jo så himla unødvendig.. Kan ta et eksempel for dere som viser hvor vanskelig han kan være: Vi har huslån og betaler 20.000 i lån hver måned fordi han vil bli kvitt lånet fortest mulig. Er ikke mye snakk om å leve litt ved siden av.. Han nekter å gå ned på lånebeløpet også. Vi har vanlige jobber begge to. Så vi strides med litt av hvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå