Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Har bare et. Lurer litt på et til. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Har 2 av det meste, gidder ikke være avhengig av å dra det til og fra barnehagen annen hver dag.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 2 stk her greit å ha. et reflex sett og et billig sett fra sportmannpakken
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Vi har også to sett. Har det i det meste.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Har tre sett faktisk, barna går i natur bhg, så der er det nødvendig med to sett. Har også ett sett hjemme, for vi er også mye ute, og jeg orker ikke hele tiden tenke på og ta alt frem og tilbake. Har ett kvalitetssett, ett midt på treet, og ett billig ett kjøpt på Kappahl eller noe. Jeg pleier også å gå innom fretex for å se hva de har av regntøy og vinterdresser iom at jeg er avhengig av å ha tre sett (til hvert av barna), og jeg finner ofte fine ting der, ikke alltid kvalitet, men kjekt å ha i reserve. En gang fant jeg faktisk HH regntøy til helholdsvis 39 og 49 kr pr del!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Jeg har ingen plastik regntøy, men bruker alværs jakke og bukse fra Polarn O. Pyret mest hjemme og har dressen til Polarn O. Pyret i barnehagen. De har en vannsøyle på 10.000 så er meget fornøyd med dem. Puster godt gjør de også, så dager hvor det er skiftende vær med sol, men utearealet er fult med vannpytter, så blir han ikke noe klam, som han hadde blitt med plastik regntøy.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Er enig i det. Skulle ønske vi kunne droppet regntøyet, men barnehagen bruker bare regntøy når det er sørpete og øser ned. Vannsøylen på dressene er jo ofte høyere enn regntøyet, men de har ikke lyst å forstå. Men nå varierer det jo hvilke dresser de forskjellige barna har, så da er det enklest å bestemme at alle skal ha regntøy.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde blitt helt opprådd med bare to sett. :-) Her har hvert barn; to reimadresser (høst/vår), en reimabukse, et utall regnbukser, regn jakker og ikke minst maaange par med forede regnvotter. Og minst to par støvler, helst 3 par. Den ene av reimadressene er kjøpt brukt og ekstradress. I bhg sender jeg kunn regntøy, ikke reimaklærne, de har minst to sett regntøy og to par støvler med i bhg. Blir litt bæring, men vi er mye ute hjemme så da må vi jo ha nok tørre klær. :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Har 2. Bruker det som er i ferd med å bli for lite og et nytt som er litt i største laget....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 2 sett De fikk ett nytt hver nå når barnehagen begynte igjen etter sommerferien:) Det er ganske stort så de har noe å vokse i. Ellers har vi reserve regntøy her hjemme. Minste arver etter største jenta så hun har vel enda ett ekstra sett ligende. Har også hver sin tjunn regndress fra Reflex til dem, ELSKER den dressen, helt genial på høst/vinteren!!! De er aktive barn så minium 2 regntøy trengs:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Har 2 her også. 1 hjemme og 1 i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 Har 4 akkurat nå vi, 3 oljehyrer og et fra Skogstad i mer slitesterkt stoff.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 har 2 hele sett, pluss en del ekstra bukser og noen ekstra jakker Arvesentralen, her er jeg! Har kjøpt de to hele settene selv, men har arvet en del også, men ikke alltid hele sett, eller så har den ene delen av settet vært flitt/ødelagt. Så vi har i bøtter og spann, det samme gjelder forøvrig vinterdresser, jakker og det meste andre Veldig greit, siden min 3 åring nekter å slutte med bleie og titt og ofte har uhell siden det som kommer ut er i rimelig stort kvanta, ålreit med noen ekstra skift! Men skulle jo ønske at jeg kunne handle inn mer nytt og "mitt"
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Har 3 sett regntøy (ett er litt for stort,så ikke brukt enda) I tillegg har barnet vårdressen til reima+ en fleeceforet regndress når det blir litt kaldere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå