Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Har fått lønn i dag og da er det alltid masse som må kjøpes inn og betales. Så pengene fyker ut. Måtte ha balsam, mat. Eldstemann hadde plutselig nesten ikke bukser, thermo støvler må kjøpes til vinteren og luer. Full tank på bilen måtte fylles. Brukt masse penger allererde. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Har det slik hver mnd. Men vi sliter med dårlig økonomi, og når lønningsdagen er her er det alltid tusen regninger, mat skal fylles opp i kjøleskap og fryser, bensin osv. Endes ofte opp som nesten blakk noen dager etter lønn
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Sånn har vi det og, men vi har oppretta en konto som vi kaller boligutgifter. Der overfører vi 7000 fra hver lønn i mnd og da går det akkurat opp med husleie, billån, forsikringer osv Genialt egentlig for da vet vi nøyaktig hvor mye vi kan bruke på mat og klær osv. og nøyaktig hvor mye som går på regninger også har vi som oftest litt til overs til uforutsette regninger Vi oppretta denna kontoen fordi vi har dårlig råd og takket være den kontoen har vi alltid så vi klarer oss!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 jepp, vi betaler regninger og sitter igjen med 8000 kr ca, da drar jeg og handler inn til en hel mnd og bruker ca 4000 kr på dette. så må jeg ha full tank på bilen ca 2 ganger i mnd og bruker 1200 på dette. resten går til ferskvarer som frukt,grønnt og melk! og helgekos da. ting til ungene kjøper jeg inn når barnetrygden kommer. men nå i år kjøpte jeg inn alt til vintersesongen når jeg fikk storstipend i august.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Har lån 14000 rekninger 10000 og 25000 til mat og div.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå