Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Har sett et regntøysett på Finn.no. er Reflex regntøy. Vedkommende ønsker 150 kr + evt frakt tilsammen 200. Ville dere kjøpt brukt eller nytt? Har kjøpt et nytt som blir bruker mest. Er snart 5 år. Hva ville dere gjort? Har dere flere regntøy til barna deres?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 XXL har rett som det er tilbud på regntøy til 99 kr delen, og du får fine, nye regnsett til rundt 300 kr...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Jeg ville ikke betalt 200,- for et sett med brukt regntøy. Det er nesten like dyrt som for nytt i butikken når det ikke er salg. Jeg kjøper gjerne brukt regntøy til å ha i reserve, men da handler jeg på loppemarked og betaler meks 20,- kr for et sett.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Takk for tips. Tror jeg gjerne prøver å finne noe nytt til den prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå