Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Vår lille jente skal hete Alva Konstance.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Er selv ikke noe "fan" av navnet Konstance, men slik er det jo altid, ikke alle kan like det samme, da hadde det vært kjederlig Men synes Alva er nyderlig navn da Og gratulerer med å enderlig ha et navn i boks, her kvernes det som noe annet rart, gleder meg til jeg kan si vi har navnet i boks også
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Gratulere med godt navnevalg! Jeg er heller ikke noe fan av Konstance, men sammen med Alva var det nydelig Jeg har en liten Oline Marie i magen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Grattis med navn. jeg liker Konstanse jeg da Alva derimot byr litt i mot. men det er en flott kombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Passet godt sammen, selv om jeg nok ville ha stavet det "Konstanse" eller Constanse". Konstance eller Constance kan nok bli feilstavet hele livet, litt som om hvis noen hadde het Elice eller Lice. Men det er jo opp til dere. Gratulerer med valget.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Det blir Alva-Konstance med bindestrek. Merker at folk gjerne plukker enten eller, når de hører det. Vi vil at begge navnene skal brukes daglig. Hi
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Dt kan du bare glemme så snart hun begynner på skolen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Hvorfor det? Kjenner flere med like lange navn, og alle har brukt begge navn, hele livet!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Jeg kjenner flere med dobbeltnavn der begge blir brukt. Det er vel stort sett opp til foreldre og innstilling. Trenger ikke bindestrek heller. Om dere bruker begge navn, blir de brukt.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Konstance/Konstase er veldig fint. Det liker jeg veldig godt. Gratulerer med jenta og gratulerer så mye med fint navn til jenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå