Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var spinalbedøvelsen vond å sette? Merket dere noe til noenting? Hva med lyder? Hører dere mye "operasjonslyder"? Hvor lang tid tar det å sy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge en ikke har narkose under operasjonen, så vil en jo høre alt der. Og en vil kjenne like mye som om en blir berørt ved lokalbedøvelse ellers. En kjenner at de holder på, men det er ikke vondt.

Å tro at du ikke får med deg noe med spinalbedøvelse, er som å lure seg selv.

Jeg har hatt mange lokalbedøvelser, og jeg har hatt ks i full narkose. Ikke noe problemer med noen av delene. Hadde heller ikke hatt problemer med ks i mer lokalt enn narkose.

Skrevet

Nei, kjente den ikke i det hele tatt.

Du får først lokalbedøvelse som er ett bittelite stikk.

Jeg hørte ingenting av hva de holdt på med før babyen kom ut og han skrek. Da er man så opptatt avh*n at man driter i alt som skjer. Det tok vel kanskje 20 minutter eller noe å sy igjen.

Skrevet

Det ble plundret noe med å sette spinalbedøvelsen, tror han gjor 2.3 forsøk. Vet ikke om det har noe med min overvekt å gjøre?? At han ikke traff "igjennom fettet" liksom?? Var vel pga plundringen at jeg måtte ligge hele neste dag, for å unngå den "spinalhodepinen", fikk ikke det altså, men... Kan ikke huske at det var vondt egentelig, ...

Vet ike hvor lang tid det tok, men var inne på operasjonssalen i 6 tiden, og 07.01 ble poden "født!"... Hvor lang tid etterpå vet jeg ikke..Kan ikke huske at de trillet meg til overvåkningen egentelig, fikk jeg noe å sove på?? Eller var det fordi jeg hadde sovet lite pga litt smerter(Av HELLP, som jeg riktignok fikk morfin for) Sov vel ikke fra klokken halv fem, siden det da ble bestemt at de ble keisersnitt.... Hastesnitt, men ikke i "ful hast!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...