Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Ble inspirert av en annen tråd, og syns vi trenger litt selvskryt her inne - det er nok av negative innlegg. Så altså - jeg er stolt av: *At jeg har klart å få lykkelige og veltilpassede barn. *At jeg har "holdt ut" gjennom storm og stille med mannen min i over 20 år. Gevinsten er et bunnsolid forhold som tåler alt! *At jeg har fått meg en veldig bra jobb til tross for at jeg ikke har særlig med utdannelse. *At jeg holder meg oppegående og ikke har sluppet bitterheten til etter at barnet mitt døde. *At jeg er en god og trofast venn *At jeg er en racer på boller og ostekake:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 -A jeg har hus, bil og god økonomi i en alder av 24 år. -De 3 ungene mine, som jeg synes selv er noen snille og omtenksomme barn. -Mannen min. Utrolig god pappa, kjekk, inteligent, omsorgsfull og han vil familien sin alt godt. -Mine 2 bestevenner som kan være "psykologene" mine en gang i blandt;) -Får mye skyt av maten jeg lager:) -Foreldrene mine. -Innredningen og "stilen" i huset vårt. -Blir litt stolt/kry når jeg hører at andre ser opp til meg:) Føler dette ble mye skryt, men men.. Jeg er jo stolt av det:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Dytter litt jeg, det må da være flere som har ting de er stolt av? Hi
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 *at jeg takler tilværelsen som alenemor veldig bra *at jeg har god utdannelse, god jobb og god lønn *at barna mine har det bra *at jeg samarbeider så og si plettfritt med eksen *at jeg er flink i idrett *at jeg er en lojal venn *at jeg har tak over hodet og kan gi barna mine et bra liv
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Er det virkelig ikke flere som har/gjør noe de er stolte av? Er janteloven SÅ sterk?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 -at jeg har klart å gå ned nesten 20 kg ved livsstilsendring -at jeg har en trygg og flott jente -at jeg gjør en god "jobb" som mamma, kone og sykepleier -at jeg har et positivt livssyn uansett hva jeg møter på av utfordringer
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 - alle mine barn! - at jeg er ettertraktet på arbeidsmarkedet - at vi alltid har hjemmebakt brød og ofte hjemmelaget mat - Forholdet til min mann (jobbet lenge og vel og har et utviklende og godt forhold i dag) - at jeg/vi er aktive i vårt lokalsamfunn - at jeg er belest - og sikkert mange andre ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå