Gå til innhold

jeg er stolt av meg selv


Anbefalte innlegg

Skrevet

av meg selv fordei jeg går siste året på sykepleien. føler meg faktisk flink.

 

Flere av dere syns sikkert jeg er tragisk som klarer å være stolt over meg selv pga det. men det får så være.

 

Hurra for oss som klarer å være stolt av seg selv. Og hurra for dere som respektere at andre er stolt av seg selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre! Vi jenter er alt for selvkritiske. Det er viktig å stoppe opp og se på hva man har oppnådd her i livet og være stolt av det.

 

Klem :)

Skrevet

Vær stolt som bare det, du :)

 

Jeg måtte bare gi meg halvveis, grunnet barna(alene med dem, og handikap+++ i tillegg). Jeg vet likevel at studiet er krevende, spesielt praksisene :)

 

Det er aldri galt å være stolt av seg selv :) En kan ikke la janteloven styre ens liv, for da får en sjelden klapp på skulderen ;)

 

Jeg skryter av meg selv titt og ofte, for ingen andre gjør det(skryter kun til meg selv, og ofte forran speilet eller noe ;)).

Skrevet

TAkk for det.

 

 

Trodde jeg aldri sulle klare det da mitt yngste barn døde i beynnelsen av vårsesteret. Men her sitter jeg, klar for siste året.

 

Og du er en stor person som klarer å se at andre kan være stolt av seg selv. Er faktisk veldig skjeldent at folk ikke støtter janteloven når det gjelder dette.

 

Så klem tilbake :)

Skrevet

Det er godt for deg! Jeg var også kry som bare det når jeg gikk siste året på førskolelærerutd og jeg er fortsatt stolt av utdannelsen min :)

Skrevet

Takk for det ja. :)

 

Ja fint at du klarer å skryte av deg selv, det fortjener du, 1343!

Du fortjener skryt ;)

 

HI

Skrevet

Takk!

 

Det har du all grunn til å være! Kjempebra :D

 

Skrevet

Jeg syns du er kjempeflink! Og skikkelig imponert over at du klarte å fortsette etter at barnet ditt døde. Jeg mistet barnet mitt for ca 5 mnd siden, og jeg klarer knapt å konsentrere meg om avisa:( men kanskje det er annerledes om man "må". Fantastisk hva man kan klare, ikke sant:)

 

Gratulerer med snart fullført utdannelse, det står det respekt av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...