Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 hormonelle, sytende gravide. Alle inleggene som kommer fra disse damene er alltid så overdrevne og latterlige. Det er alltid så synd på disse damene. De har smerter i kroppen. Smerter i hjertet og bf er alltid en djevel som aldri forstår noen ting. Enten om han har smilt til nabokona eller om han ikke ser de ti støvkornene som han burde støvsugd. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er lett når man er gravid og hormonell, men vær så snill å hold dere sammen så vi andre slipper å høre sytingen deres.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Ha,ha,ha synes jeg ser det: " Har du hormoner? Gravid? Velkommen til denne siden der du kan slenge fra deg alt dritten du har...." ps. Kranglesiden er egentlig for de som er det, men dessverre så ble den misbrukt av Dr. Ypert og Suglut og mange fler....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Den dere "ÅÅÅÅÅÅ HORRRMONEERRRRRR-R-R" unskyldningen begynner å bli ganske utgått på dato. Det er altfor mange som skylder på det uten grunn. Heei! Jeg slo ned gubben, drepte katta og sendte unga på kostskole, jeg har så mye hormoooooooner skjønner du.. altså??... Hva med hun som skyldte på hormonene fordi hun ville sende klagebrev til tv2 for at det var ett klipp av to voksne som syklet uten hjelm? Hva har hormoner med det å gjøre da ?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Srry HI, du får ingen sympati hos meg. du kan jo strengt tatt bare la være å åpne og lese de innleggene.
Gjest sug lut Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Misbrukt, faktisk? Var vel heller slik at da anonymknappen på krangle forsvant viste det seg at de anonyme manglet baller nok til å krangle med nick og resten ikke gadd krangle.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Jeg skulle gjerne latt være å åpne de inleggene, men det er sjelden det står "advarsel, hormoninlegg" i overskriften, desverre. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 ANONYMFORUM er jo for alle og slege med leppa som alle gjør. Gravid har lov og klage som alle andre gjør som du klager no HI.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Hva er din unnskyldning for å syte da, hi?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Min unnskyldning for å syte er at jeg IKKE er hormonell;) Klarer ikke å føle den samme fortvilelsen for ubetydlige ting som de gravide, hormonelle gjør. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 HI du må ha hormonelle utskud når du klager på dei gravide.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Men herlighet da, dette er jo barnimagen.com. Dvs en side for gravide. Da kan det vel bli litt ekstra hormonelt La nå de som trenger å blåse ut av og til, få gjøre nettopp det
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 Nei, jeg er ikke på barnimagen.com. Jeg er på dinbaby.com og det er nettopp det som er problemet, at anonymforum er en fellesside for begge disse sidene. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Så holdt deg vekke når detta er eit problem. ANONYMFORUM er for alle men er det du som kun skal skrive her inne HI ?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 16.20 Oioi! Følte du deg så truffet? Det siste jeg vil er å tråkke gale, hormonelle damer på tærne;) HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 16:20 Beklager er ikkje GRAVID Begynner og lure på kven som er hormonell, du hogger jo på alle som uttaler seg her. Virker som gravide skal holde seg langt unna Anonymforumet. Slik har jeg oppfattet deg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Neida, jeg mener ikke det. Husker godt hvordan det var å være hormonell. Synes bare det kunne vært et eget anonymforum for bim. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå