Gå til innhold

Hva synes dere om damer som ikke sminker seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da spesielt i jobbsammenheng? Jeg føler jeg tar dem mer seriøst. De virker mer hengiven til jobben sin og ikke opptatt av hvordan en tar seg ut.

Vet det kanskje er teit. En får jo også respekt for dem som er god i jobben sin,sminke eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminke eller ikke sminke er ikke avgjørende for hvorvidt jeg tar kvinner seriøst eller ikke. Å bruke sminke som målestokk er tullete og det kan jeg ikke ta seriøst.

Skrevet

Det har jeg egentlig ingen formening om. Tenker ikke over det.

Det eneste jeg reagerer på er de som er tydlige oversminket, de tar jeg mindre seriøst.

Skrevet

Jeg har ingen ting i mot sminke.jeg bruker det selv. Men jeg synes jeg får mer respekt for damer som tør å gå uten,uten at jeg kan hjelpe for den følelsen. Hi

Skrevet

Jeg har ingen ting i mot sminke.jeg bruker det selv. Men jeg synes jeg får mer respekt for damer som tør å gå uten,uten at jeg kan hjelpe for den følelsen. Hi

Skrevet

Det kommer helt an på det. Er det en person som ser velstelt ut uavhengig av sminke eller ikke vil jeg ikke tenke over det. Men jeg ville respektert ett menneske med sminke mere enn en uten sminke, med bustete hår og "søvn i øyet" Men antagelig respektert en velstelt person uten sminke fremfor en med masse masse sminke /ansiktsmaske ;) Men generelt respekterer jeg alle mennesker!

Skrevet

Jeg er av de som ikke bruker sminke.

Er atopiker med hypersensitiv hud og tåler virkelig ingenting, blir rødflammete og klør, får eksem osv av de mest allergivennlige produkter. Tro meg, jeg har prøvd MYE, man føler seg unektelig litt bedre når man kan jevne ut hudfargen og pynte seg littegrann, men jeg kan ikke det til hverdags. Huden min blir helt ødelagt.

Men jeg håper da ikke at folk dømmer meg enten den ene eller andre veien for det da...

Skrevet

Enig med deg 12.13

Oversminket damer er ikke pent og de ser litt billige ut for å si det sånn.

Skrevet

Hos de som ikke sminker seg syns jeg ofte jeg ser en sammenheng mellom å være usminket og ikke så fresh i klærne. Jeg tenker at de ikke gjør det beste ut av utseende sitt, og syns faktisk det er et svakhetstegn. Det er også et svakhetstegn å sminke seg for mye eller på en rar måte. Er mange som burde hatt litt hjelp til å velge sminke og lære hvordan de skal legge den. Jeg syns et minimum er å bruke mascara om en er nordisk og ikke har helt sorte vipper. Dessuten kan man godt jevne ut huden litt, så lenge man ikke har en jobb der det gjør det vanskelig, feks om man jobber utendørs hele dagen i mangen kuldergrader.

Syns synd på de som ikke tåler noen typer sminke, er ofte de som hadde trengt det mest også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...