Sannellerslik? Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jeg har en venninne som jeg ikke helt klarer å hverken stole på eller slappe av med.. vi er ikke uvenner eller noe. vi var veldig gode venner før, men nå er vi ikke så mye ilag lenger.. Jeg vet ikke helt hva som gjør att jeg ikke trivest helt att med henne. Føler jeg får litt sånn "klump i magen" når vi er sammen... andre som har sånne "venninder" ? Er det de man kaller energi-sluker?
lille sprelle Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Nei. De har jeg kuttet ut for lenge siden!
Turtelduen Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Har bgynt å kutte ut dem jeg og... Mitt problem er at dem nå er familie og kan dermed ikke kuttes helt ut... En stor grunn til at jeg vil flytte ja...
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Nei takk. Jeg har venner av begge kjønn, ordentlig venner. Energislukere har jeg for lengst kuttet ut, de har jeg rett og slett ikke bruk for.
fjell og fjord Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 hei har og en venninne som har ett barn som er venner med mitt barn men hun har fått baby og er SÅ opptatt ofte ikke svarer på tlf el sms eller svarer neste dag og sier "har ikke hørt den" "hadde besøk" kjedelig at det går uteover barna de får ikke treffes da kan ikke kalle hun ordentlig venn tror må kutte hun synd feks de var heime ded oss og grillet og hadde kjekt og etterpå har ikke hørt fra hun på lenge og når jeg ringer så svarer hun seint el neste dag kan være at hun ER veldig opptatt virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå