Gå til innhold

Easywalker qtro og voski urban?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

 

Jeg har fallt litt for vognen Easywalker qtro og Voksi posen urban. Noen som har erfaring med disse produktene? Og vil dele sine erfaringer? Eller har meninger uten å ha erfaringer?

 

Venter i spenning på svar....på forhånd tusen takk til de som svarer:-)

 

Ellers håper jeg alle er inne får en nydelig dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Easywalker qtro er suveren! Ikke veldig fan av voksiposer, syns de tar for mye plass. Hadde heller gått for en odenwälder lammy xl.

Skrevet

Takk for svar, Raili!

 

Har nå sett på Oldenwalder lammy på nettet. Den ser super ut, og den søte bamsen oppi da:-) Et + at de har den i rød, lurte litt på rød vogn og da hadde det jo vært fint med rød pose og?! Får sjekke begge posene opp mot hverandre i butikken.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...